GYIK

Gyakran idézett kérdések és a válaszok

Kérjük, tekintse át a leggyakrabban feltett kérdéseket és az azokra adott válaszokat, hogy még többet megtudjon cégünkről
Díjaink megbeszélés tárgyát képezik. A külföldi követelések kezelésének tarifája magasabb lehet, mint a belföldieké. Nagyobb összegű számlák, vagy több számla együttes kezelése kevesebb költséggel jár, mint az alacsonyabb összegű vagy egyedi számláké. A régebbi követelések kezelésének díja magasabb, mint az újaké, illetve azoké a követeléseké is, amelyeket Ön már megpróbált behajtani, vagy amelyekre határozat született.
Erre egyszerű a válasz: tapasztalatunk és tudásunk sokrétűsége helyez minket a többi cég fölé. Sok ügyvédi iroda foglalkozik adósságbehajtással, azonban közülük csak kevés büszkélkedhet azzal, hogy széleskörű jogi tapasztalattal és sikeres kereskedelmi és adósságkezelési gyakorlattal is rendelkezik a költségbehajtás-kezelési piacon.
A folyamat elkezdése roppant egyszerű. A következőt kell tennie:
Hívjon minket a +36 1 883-9870-es telefonszámon és mi végigvezetjük Önt egy pár perc alatt a rendelés folyamatán, vagy kitöltheti az Eset transzfer nevű űrlapunkat is, melyet vagy a +36 1 883-9875-es fax számra, vagy az [email protected] címre kell küldenie. Ha ez utóbbit választja, egyik képviselőnk félórán belül kapcsolatba lép Önnel, hogy megbeszéljék az árat. A költségbehajtás-kezelés a megegyezés pillanatában elkezdődik.
Ha szeretne számlarendezést kérni cégünktől, a következő adatokra lesz szükségünk:
- Az adós neve
- Az adós címe és telefonszáma
- Az adósság pontos összege
- A kifizetetlen számlákról illetve a fizetési közleményről egy másolat
Miután megkaptuk az adatokat, erről megerősítést küldünk Önnek, amelyben benne vannak a kifizetetlen számlák adatai és a díj, amelyben Ön és képviselőnk megállapodtak. Ha Ön aláírta a megerősítést, ezzel felhatalmazott bennünket, hogy behajtsuk a számlá(ko)n lévő összeg(ek)et. Ügye egyik képesített behajtónkhoz kerül, aki 24 órán belül kapcsolatba lép minden adós céggel, aki a számlá(ko)n szerepel.
Ha az ügyfél nevében elvégeztük a behajtást, de a pénz a mi bankszámlánkra érkezett és nem az ügyfélére, a Credit Intelligence Kft. átutalási csekket küld az ügyfélnek minden pénteken. Ezeken a csekkeken rajta szerepel az adós által befizetett összeg, amiből levonjuk az ügyvédi iroda profitját ami a számla, illetve az ügyfél által 30 vagy több napja nem rendezett behajtások után jár. Az első péntek az adós utalása után leghamarabb 10 nappal következő péntek.

Van még kérdése? Küldje el nekünk most!